Ulkona on tosi lämmin! Aah ihana vaan istua auringossa koirani Siirin kanssa. Olin äsken uimassakin (koulusta korvaus). Uinti on kyl tosi jees. Tänään oli mulla muutenkin vapaapäivä ku ei ollu koetta tänään lainkaan. Eli pikkasen pidennetty vkl mulla ku on maanantaiki vapaat! uujea. Tossa on ollu noi pari kolme päivää ku syömiset on menny vähän poskelleen, on tullu syötyä herkkuja ja ittensä niin täyteen et maha pömpöttää paljon.. mut tänään on menny tosi hyvin. Ehkä se on toi liikunta kun pitää mut sillä "oikealla" polulla.

Enää 2 koetta, saksa ja historia, ja sitte tän vuoden koulu-urakka on ohi! Ihanaa ihanaa. Sitte pääsee kauan kaivatulle lomalle. Ainoana ongelmana on, etten saanu mistään kesätöitä ja mun kaverit sai.. Aika huono juttu. En kyl aio viettää lomaani sisäl istuen ja dataten koneel. Hmm täytys tosiaa sit keksii jotai järkevää tekemist.. mut joo, kai sitä sit jotai keksii.

Tänää o onneks perjantai, mennää sillo ain kavereitte kans kaupunkii kahvil ja sit bilettää jos jossain on bileet. Tää päivä kyl näyttää vähä heikolt bileitte suhteen, mut on joskus ihan jees olla vaan kavereitten kanssa ja jutel niitä näitä.

Oon huomannu, et jos mul ei oo mitään tekemistä ja oon tylsistyny, haen lohtuu jääkaapista. Se on aina näi. Ja sit jos annan periks yhdel herkul, ni sit en jaks enää välittää niist muist herkuist mitä laitan suuhuni sinä saman päivän koska aattelen et: "mitä välii sil enää sit on? Syödää täst ny sit tää päivä herkkui ku alotinki ja jatkan sit dieettii huomen" Aika tuttuu varmaa monel.. Et mun olis vältyttävä niilt ensimmäisilt herkuilt mitä laitan suuhuni, koska sit tilanne karkaa iha tyysti käsist ja sit oon taas pia nii maha täyn et hengitänki raskaasti.. Aika pelottavaa.