Polttaa polttaa! Mä tyhmä olin eilen auringossa liian kauan ja nyt oon ihan palanut! äshh, oltiin kaverin luona ottaas aurinkoa 5 tuntii! Ne oli saanu uuden uima-altaan ni tottakai sitä piti heti kokeilla. Mut kai mä kestän tän. Tyhmä ku olin ni nyt saan kärsii.
Syömiset o sujunu tooosi hyvin, ainoo vaan et oon näin parin päivän syöny jäätelön, mut ei se ny nii kuolettava juttu oo. Lenkeilläki oon käyny täs joka päivä, paitsi eile pidin vapaapäivän ku viikossa pitäis olla vähintään yks vapaapäivä. Pitäis vähän tota lihaskuntoaki harjottaa mut ei ihan viel jaksa. En muistanukkaa kui kivaa on olla kesälomal, ei tartte murehtii yhtikäs mistää.. paitsi ihmissuhdeongelmista! Miks ne ei katoo myös pariks kuukaudeks kesäloman myötä. huoh. Koht pitäis lähtee kaupunkii, en kyl tie mite selviin pyörämatkasta ku aurinko polttaa suoraa mun palaneesee rintakehää, autss.
torstai, 5. kesäkuu 2008
Kommentit